ICT plus
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2022

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

INTERNET - e-BUSINESS - MME

2/2/2021
Customer Service Open Days: 8-12 Μαρτίου 2021: Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζει και θέτει ψηλά τον πήχη της Εξυπηρέτησης χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης


Οι Customer Service Open Days 2021 του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών θα πραγματοποιηθούν φέτος από τις 8 έως τις 12 Μαρτίου
και για 1η φορά θα έχουμε την ευκαιρία να τις απολαύσουμε live στην οθόνη μας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα συμμετοχής και παρακολούθησης σε ένα πιο ευρύ κοινό, χωρίς κανέναν απολύτως γεωγραφικό περιορισμό.

Κάθε χρόνο στις Customer Service Open Days εταιρείες με ηγετική θέση στον τομέα που δραστηριοποιούνται η κάθε μία, καλούνται να παρουσιάσουν στα μέλη του ΕΙΕΠ, βέλτιστες πρακτικές πάνω στη σωστή και ποιοτική Εξυπηρέτηση που οι ίδιες πρεσβεύουν.

Ύστερα από 13 χρόνια, μπορούμε να μιλάμε πλέον για έναν θεσμό που κάθε χρόνο κεντρίζει το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων Στελεχών, καθώς οι εταιρείες μοιράζονται με χαρά και ενδιαφέρον τις γνώσεις τους πάνω στο σύγχρονο customer service.

Επιπρόσθετα οι Customer Service Open Days, ενισχύουν τη δικτύωση των επαγγελματιών της Εξυπηρέτησης Πελατών, προωθώντας την υιοθέτηση επιτυχημένων και επίκαιρων πρακτικών, στον τομέα της Εξυπηρέτησης.

Τα τελευταία χρόνια, το ΕΙΕΠ καλεί εταιρείες – μη μέλη να παρουσιάσουν καλές πρακτικές στον τομέα της Εξυπηρέτησης που ακολουθούν στις εταιρείες τους προκειμένου η τεχνογνωσία να γίνει κοινό κτήμα όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Η ανταπόκριση των εταιρειών φέτος ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με θεματολογία επίκαιρη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες του σήμερα.

Το ΕΙΕΠ επενδύει στην εμπειρία του πελάτη χτίζοντας στέρεες και μακροχρόνιες σχέσεις με τα μέλη του, χαρίζοντάς τους μία μοναδική «εμπειρία σχέσης». Αποτελεί δε αδιαμφησβήτητο γεγονός ότι μετά το τέλος των Customer Service Open Days, πολλές εταιρείες προστίθενται στην ήδη μεγάλη οικογένεια των μελών του ΕΙΕΠ.

Μάθετε περισσότερα στο www.customerservice.gr

ΑΡΧΕΙΟ - INTERNET - e-BUSINESS - MME

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 472 επόμενη > τελευταία >>