ICT plus
Τρίτη, 14 Μαίου 2024

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

PRESS BOX

17/4/2007
Κυρίαρχος στη διαφημιστική αγορά του Internet η Google

Στρατηγική κίνηση για την ισχυροποίηση της θέσης της στη διαφημιστική αγορά του internet έκανε η Google, προχωρώντας στην εξαγορά της εταιρείας διαφημίσεων DoubleClick Inc προς 3,1 δ. δολάρια. Με την εξαγορά αυτή, η Google υπερσκελίζει τις μεγαλύτερες ανταγωνίστριές της Microsoft και Yahoo, κατακτώντας την κορυφαία θέση στη διαφημιστική αγορά του διαδικτύου. Επίσης, η Google αναμενόταν να ανακοινώσει συμφωνία πώλησης διαφημίσεων σε όλους τους σταθμούς του Clear Channel Communications, του Νο ένα ραδιοφωνικού σταθμού των ΗΠΑ, από τα τέλη Ιουνίου, καθώς η μηχανή αναζήτησης επεκτείνει τις διαφημιστικές δραστηριότητες και στα παραδοσιακά μέσα, όπως τηλεόραση, εφημερίδες και ραδιόφωνο. Η εξαγορά της DoubleClick ακολουθεί μόλις έξι μήνες μετά τη συμφωνία αξίας 1,65 δισ. δολαρίων, που σύνηψε η Google για τη δικτυακή πύλη βίντεο YouTube.

ΑΡΧΕΙΟ - PRESS BOX

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1636 επόμενη > τελευταία >>