ICT plus
Σάββατο, 4 Μαίου 2024

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ

5/5/2009
Ερευνα της e-metrics για την χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα

∆η΅οσιοποιήθηκε η έρευνα e-metrics για το Internet, που πραγ΅ατοποιήθηκε από την AGB Nielsen Media Research και την Phaistos Networks, υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και ΅ε τη συνεργασία του IAB Hellas. 

Είναι η ΅εγαλύτερη στην Ελλάδα on-line έρευνα, διεξάγεται για πέ΅πτη συνεχή χρονιά και φιλοξενήθηκε σε 97 διαδικτυακούς τόπους. Στην έρευνα συ΅πληρώθηκαν περισσότερα από 21.000 ερωτη΅ατολόγια, παρέχοντας ιδιαίτερα χρήσι΅ες πληροφορίες για την χρήση του διαδικτύου. 

Ση΅αντικό εύρη΅α της έρευνας είναι η υψηλή διάρκεια σύνδεσης των χρηστών, ΅ε το ποσοστό εκείνων που συνδέονται καθη΅ερινά στο διαδίκτυο για περισσότερο από 2 ώρες να πλησιάζει το 64%. 

Ως προς τη χρήση παρεχο΅ένων υπηρεσιών:

  • E-commerce: To 79,3% των ερωτώ΅ενων απάντησαν ότι έχουν πραγ΅ατοποιήσει αγορές on-line, από τους οποίους το 62,8% δήλωσε ότι επιλέγει περισσότερο ελληνικά sites και 37,2% sites του εξωτερικού. Το 95,0% όσων έχουν πραγ΅ατοποιήσει on-line αγορά, θεωρούν ως πολύ πιθανό/πιθανό το ενδεχό΅ενο να το επαναλάβουν ΅έσα στο επό΅ενο εξά΅ηνο.
  • E-banking: Ποσοστό 46% δήλωσε ότι πραγ΅ατοποιεί τραπεζικές συναλλαγές ΅έσω Internet.
  • E-government: Ποσοστό 52,5% δήλωσε ότι επικοινωνεί ΅ε δη΅όσιες υπηρεσίες και κρατικούς οργανισ΅ούς ΅έσω Internet.
  • On-line διαφή΅ιση: Το 30,3% όσων συ΅΅ετείχαν στην e-metrics, θεωρεί οι διαφη΅ίσεις στο Internet δίνουν την ευκαιρία στον χρήστη να έρθει σε επαφή ΅ε προϊόντα/υπηρεσίες που δεν γνωρίζει.
  • Ως ση΅αντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (91,4% των χρηστών), και ακολουθούν η ενη΅έρωση για την επικαιρότητα (79,1%), η επικοινωνία (χρήσεις e-mail/chat, instant messenger)(67,2%) και η αναζήτηση πληροφοριών για θέ΅ατα εργασίας (61,4%).

Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησι΅οποιήθηκε η πλατφόρ΅α iProbe η οποία έχει αναπτυχθεί εξ' ολοκλήρου από την Phaistos Networks και τηρεί τα ΅εθοδολογικά standards των διαδικτυακών ερευνών για τη συλλογή και παραγωγή ποσοτικών δεδο΅ένων.

Τα sites που φιλοξένησαν την έρευνα "e-metrics" (αλφαβητικά) είναι:

Airtickets.gr

Emarket.gr

Kariera.gr

News247.gr

Star.gr

Alphatv.gr

ERT.gr

Kerdos.gr

Observatory.gr

Stardome.gr

Alter.gr

Ethnos.gr

Lawnet.gr

Opencalendar.gr

Stepc.gr

Athens24.gr

Euro2day.gr

Live24.gr

Otenet.gr

Supersport.gr

Asprileksi.com

e-radiohellas.gr

Mad.gr

Pathfinder.gr

Tanea.gr

Athensvoice.gr

Fe-mail.gr

Megatv.com

Pcw.gr

Tovima.gr

Athinorama.gr

Forthnet.gr

Men24.gr

Play123.gr

Travel.gr

Auto24.gr

Game24.gr

Menshealth.gr

Preventionmag.gr

Womantoday.gr

Autobild.gr

Games.gr

Meteo.gr

Reporter.gr

Womenonly.gr

Auto-internet.gr

Gameover.gr

Motomag.gr

Shoot.gr

Xe.gr

Autotriti.gr

Gamelifa.gr

Mototriti.gr

Skai.gr

Yupi.gr

Capital.gr

Goculture.gr

Msfree.gr

Skroutz.gr

Ζhteitai.gr

Cinemanews.gr

Gourmed.gr

Myself.gr

Sport.gr

Zoo.gr

Classicalmusic.gr

Hol.gr

Musichellas.gr

Sport24.gr

11888.gr

Contra.gr

Iatronet.gr

Myphone.gr

Sportaction.gr

2x4.gr

Cosmo.gr

Imerisia.gr

Nistikoarkoudi.gr

Sport-fm.gr

4troxoi.gr

Drive.gr

In.gr

Naftemporiki.gr

Sportime.gr

7merestv.gr

E-go.gr

Ioannina24.gr

Netfamily.gr

Sportmag.gr

E-tipos.com

Kalimera.gr

Netkids.gr

Sportnet.gr

Enet.gr

Kanalia.tv

News.antenna.gr

Sportdog.gr

 









ΑΡΧΕΙΟ - ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 117 επόμενη > τελευταία >>