ICT plus
Παρασκευή, 3 Μαίου 2024

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

21/6/2007
Πανευρωπαϊκή επιτυχία για το "Δες την Ψηφιακά". Το 93% των δικαιούχων του απέκτησε laptop

Ολοκληρώθηκε χθες η δράση «Δες την Ψηφιακά» που απευθύνθηκε στο 20% των πρωτοετών φοιτητών με τη μεγαλύτερη βαθμολογία σε κάθε τμήμα ή σχολή ΑΕΙ/ ΤΕΙ, για την απόκτηση προσωπικού φορητού υπολογιστή. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ψηφιακής Στρατηγικής 2006-2013 με τη συνεργασία των Υπουργείων Οικονομίας και Οικονομικών, Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Περισσότεροι από 11.700 φοιτητές (ποσοστό 93% επί του συνόλου των δικαιούχων) αξιοποίησαν την επιδότηση, που αντιστοιχούσε στο 80% της αξίας του φορητού υπολογιστή και με μέγιστη επιδότηση τα 500 ευρώ. Οι πρωτοετείς φοιτητές έδειξαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τις νέες τεχνολογίες στις σπουδές τους, επιλέγοντας φορητούς υπολογιστές με υψηλές προδιαγραφές. Η μέση τιμή των φορητών υπολογιστών που αποκτήθηκαν  ανήλθε σε 960 ευρώ. Στη δράση συμμετείχαν περισσότεροι από 850 προμηθευτές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από όλη την Ελλάδα.

Τα ακαδημαϊκά ιδρύματα με τα μεγαλύτερα ποσοστά συμμετοχής ήταν το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, οι Αστυνομικές Σχολές και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Οι σπουδαστές ενημερώθηκαν για τη δυνατότητα απόκτησης υπολογιστών τόσο από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης όσο και μέσω προσωπικής επιστολής. Για την ενημέρωσή τους αναπτύχθηκε ειδική εφαρμογή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.destinpsifiaka.gr, και λειτούργησε τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης καθ' όλη τη διάρκεια της δράσης. Φορέας υλοποίησης ήταν το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ). Η δράση χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» με τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στη δράση «Δες την Ψηφιακά» συμμετείχαν ελεύθερα όσες προμηθεύτριες επιχειρήσεις επιθυμούσαν. Όλες οι διαδικασίες για τον έλεγχο και την καταγραφή των πωλήσεων πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής Διαδικτυακής εφαρμογής. Στις επιχειρήσεις διατέθηκε επίσης ηλεκτρονικά, δωρεάν ενημερωτικό και διαφημιστικό υλικό. Η συμμετοχή των φοιτητών στη δράση κρίνεται ως ιδιαίτερα υψηλή. Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, παρόμοιες πρωτοβουλίες για την απόκτηση προσωπικών υπολογιστών από φοιτητές, θεωρούνται επιτυχείς όταν το ποσοστό συμμετοχής ξεπερνά κατά μέσο όρο το 40%.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της δράσης, ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού Βασίλης Ασημακόπουλος επεσήμανε: «Η δράση 'Δες την Ψηφιακά' αποτελεί  μια πρωτοβουλία με απευθείας όφελος στον πολίτη, ακολουθώντας τη νέα αντίληψη που ορίζει η Ψηφιακή Στρατηγική 2006-2013. Οι φοιτητές αγκάλιασαν την προσπάθειά μας. Θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα και εξετάζουμε ήδη το ενδεχόμενο επέκτασής της σε μεγαλύτερο εύρος από το ερχόμενο Φθινόπωρο».

ΑΡΧΕΙΟ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 195 επόμενη > τελευταία >>