ICT plus
Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

11/1/2007
Αυξάνονται οι ικανοποιημενοι πελάτες της Oracle

Το εύρος των προσφερόμενων λύσεων, η κορυφαία τεχνική υποστήριξη και το πρόγραμμα Applications Unlimited ενισχύουν την πελατειακή πίστη Μετά την ολοκλήρωση της πρόσφατης έρευνας μεταξύ των πελατών της, η Oracle ανακοίνωσε ότι τα επίπεδα ικανοποίησης των εταιριών που βασίζονται σε εφαρμογές JD Edwards, Oracle R E-Business Suite, PeopleSoft και Siebel συνεχίζουν να αυξάνονται. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, η ικανοποίηση πελατών αυξήθηκε κατά 16% μέσα στον τελευταίο χρόνο, καθώς και ότι το 98% των πελατών των Oracle Applications σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν, να επεκτείνουν ή να αναβαθμίσουν τις τρέχουσες εφαρμογές τους. Οι κύριοι λόγοι, που οι πελάτες επικαλούνται, για το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης περιλαμβάνουν το εύρος των προσφερομένων λύσεων, την  προϊοντική καινοτομία και την κορυφαία τεχνική υποστήριξη. Η ικανοποίηση πελατών ενισχύεται, επίσης, από το πρόγραμμα Applications Unlimited, τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Oracle να παρέχει συνεχώς βελτιστοποιημένες εκδόσεις των υφιστάμενων εφαρμογών της, πέρα από τη διάθεση των Oracle Fusion Applications το 2008.
Συνεργασία με τους Πελάτες
Η Oracle συνεργάζεται στενά με τους χρήστες για να διασφαλίσει ότι τα υφιστάμενα και μελλοντικά προϊόντα, αλλά και οι υπηρεσίες, ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης ή τον κλάδο όπου δραστηριοποιούνται.ΗOracle καταγράφει συστηματικά τα σχόλια και τις συμβουλές των πελατών της μέσω ερευνών, ομάδων χρηστών, συναντήσεων με υψηλόβαθμα στελέχη, συμβουλευτικών επιτροπών τελικών χρηστών και ομάδων εργασίας.Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για την προώθηση πρωτοβουλιών συνεχούς βελτίωσης διαδικασιών με σκοπό την παροχή μιας υψηλού επιπέδου εμπειρίας κτήσης στους πελάτες της Oracle. Οι πρωτοβουλίες που εντάσσονται στο πρόγραμμα Superior Ownership Experience της Oracle καθορίζουν τις προτεραιότητες ανάπτυξης τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες. Η Oracle είναι σε θέση να ενσωματώνει τις απαιτήσεις και προτιμήσεις των πελατών της σε όλες σχεδόν τις πτυχές των δραστηριοτήτων της, μέσω στενής συνεργασίας με τους πελάτες.Παράδειγμα τέτοιας συνεργασίας αποτελεί η ανεξάρτητη κοινότητα ομάδων χρηστών της Oracle. «Οι πελάτες των JD Edwards και PeopleSoft ήταν λογικό να αγχώνονται σχετικά με τον αντίκτυπο της εξαγοράς από την Oracle», δήλωσε ο Dave Richards, Chairman of Quest International Users Group.«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που βλέπουμε ότι η Oracle καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει τη θετική εμπειρία των πελατών, και τα σχόλια που λαμβάνουμε δείχνουν ότι τα επίπεδα ικανοποίησης από τους πελάτες τωνPeopleSoft Enterprise, JD Edwards EnterpriseOne και JD Edwards World παραμένουν σταθερά υψηλά».
Συνεχής Προϊοντική Καινοτομία
Η Oracle έχει δημιουργήσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων και προσφέρει στην πελατειακή βάση της μία σειρά προϊόντων που εξυπηρετεί τόσο τις οριζόντιες ανάγκες της αγοράς όσο και τις ανάγκες του κάθε κλάδου. Επιπλέον, με την ανακοίνωση του προγράμματος Applications Unlimited, η Oracle ανακοίνωσε σχέδια για την εξέλιξη των εφαρμογών JD Edwards, Oracle, PeopleSoft και Siebel σε διαρκή βάση. Προσφέρει επίσης, αμεσότερη πρόσβαση στο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης προϊόντων, βοηθώντας έτσι, τους πελάτες της να αξιοποιήσουν με επιτυχία τις υφισταμένες εφαρμογές τους, αφού τους προσφέρει εστιασμένη, υψηλού επιπέδου ανάπτυξη και υποστήριξη για πολλά χρόνια.«Είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που η Oracle ενέπλεξε την QUALCOMM, ως ένα πελάτη που απέκτησε μετά τις εξαγορές, και τις σημαντικές προσπάθειες που κατέβαλε για να μας συμπεριλάβει στις συζητήσεις σχεδιασμού», δήλωσεο Norm Fjeldheim,Senior Vice President and Chief Information Officer της QUALCOMM.«Η συνεργασία με την Oracle και το Συμβούλιο των CIOs μάς επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε στελέχη της Oracle και μάς δίνει την ευκαιρία να επηρεάζουμε τη μελλοντική εξέλιξη των προϊόντων».
Οι Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης της Oracle Κλειδί για Ικανοποιημένους Πελάτες
Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της Oracle, που έχουν λάβει παγκόσμια πιστοποίηση από την JD Powers για την υψηλού επιπέδου παροχή εξυπηρέτησης πελατών, συνεχίζουν να αποτελούν ένα βασικό παράγοντα της ικανοποίησης των πελατών της Oracle. Η υποστήριξη της Oracle βοηθά τους πελάτες να μειώσουν το χρόνο, την προσπάθεια και το κόστος λειτουργίας των συστημάτων Oracle. Η πολιτική της Δια Βίου Υποστήριξης της Oracle (Oracle Lifetime Support Policy), που παρέχει πρόσβαση σε ειδικούς τεχνικής υποστήριξης για όλη τη διάρκεια των αδειών χρήσης των προϊόντων, έχει απήχηση στους πελάτες και αναφέρεται ως μία από τις βασικότερες αιτίες για τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της Oracle.«Η Oracle έχει επιδείξει απαράμιλλη δέσμευση στην παροχή υποστήριξης υψηλού επιπέδου για το Siebel. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την Oracle σε ό,τι αφορά στην προληπτική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση και στην επικοινωνία καθόλη τη διάρκεια της μετάβασης», δήλωσε ο Lori Johnson, CIO της Pearl Companies. «Η εταιρία μας σχεδιάζει την επέκταση της χρήσης του Siebel καθώς αναπτύσσεται και ενδιαφερόμαστε πολύ για τα μελλοντικά σχέδια της Oracle να ενσωματώσει και να βελτιώσει το προϊόν ως μέρος του στρατηγικού οράματός της». Οι Oracle Applications, συμπεριλαμβανομένων των JD Edwards EnterpriseOne, JDEdwardsWorld, OracleE-BusinessSuite, PeopleSoftEnterpriseκαι Siebel, δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας information-driven επιχειρηματικών διαδικασιών που συνδέουν και αυτοματοποιούν έναν οργανισμό. Οι Oracle Applications σχεδιασμένες να προσφέρουν καλύτερη εικόνα της επιχειρηματικής δραστηριότητας, προσαρμόσιμες επιχειρησιακές διαδικασίες και ανώτερη εμπειρία κτήσης, επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση όλων των βασικών επιχειρηματικών λειτουργιών, όπως οι συναλλαγές με τους πελάτες, η χρηματοοικονομική διαχείριση, οι ανθρώπινοι πόροι και η διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας.

ΑΡΧΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1788 επόμενη > τελευταία >>